maandag 18 januari 2010

Sterkte



Tja soms heb je ze nodig, condoleancekaarten. Dit weekend heb ik die zitten maken voor een helaas verdrietige gebeurtenis. Ik had een mooie sketch gezien op Clean&Simple (http://cleanandsimplestamping.blogspot.com/), die heb ik gebruikt voor dit kaartje.
De stempel is van Marianne Design en is gestempeld met Versamark en daarna bestrooid met embossingpoeder. De vlindertjes zijn geponsd en bewerkt met Stickels. Op het lint heb ik Liquid Pearls gebruikt.
-
Somethimes you need them, condolence-cards. This weekend I onfortunally had to make some for a sad occassion. I saw the beautiful sketch on the blog of Clean&Simple (http://cleanandsimplestamping.blogspot.com/), that I've used for this card.
The stamp is from Marianne Design and is stamped with Versamark and  than I used embossingpowder.
The butterflies are made with a punch and than I put some Stickles on it. On the ribbon I used some Liquid Pearls.
-
ANITA

7 opmerkingen:

  1. mooi kaart is het geworden ! GR Joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  2. schitterend kaartje weer Anita! Zoals ik pas geleden al eens gezegd heb; ik vind het altijd heel leuk om je te bezoeken en daarom heb ik wat voor je klaar staan op mijn blog!

    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. This is very pretty! I love those teeny butterflies! Great job with FTL74!

    ♥Lea

    BeantwoordenVerwijderen
  4. This so SO pretty! Love the butterflies! :)

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita