donderdag 15 april 2010

Guest Designer

Afgelopen maand werd ik 2de in de challenge van Scrappers Challenge Blog http://scrappers-challenge-blog.blogspot.com/ , dus mocht ik voor deze maand guest designer zijn.
Er moest een kaart gemaakt worden aan de hand van een sketch.
Dit is hij geworden:


Het papier dat ik gebruikt heb is van een Tilda blok 'Kitchen Garden', de stempel is van Wiff of Joy (copics) evenals de tekst (set Birdie Love), de embossingfolders zijn beiden van Crafts-Too, de randpons is van Martha Stewart, de bloemen zijn gemaakt met een retropons en de blaadjes met een McGill, de vlinder is een Mireille pons.
Als je mee wilt doen aan deze challenge ga dan naar http://scrappers-challenge-blog.blogspot.com/
-
Last month I won the 2nd price on the blog of Scrappers Challenge so for this month I 'm Guest Designer. I made this card.
The paper is from a Tilda bloc "Kitchen Garden', the image is from Wiff of Joy (copics), evenso   the sentiment (set Birdie Love), the embossingfolders are both from Crafts-Too, the borderpunch is from Martha Stewart, the flowers are made with a retropunch and the leaves with a McGill, the Butterfly is  a punch from Mireille.
If you like to join this challenge go to http://scrappers-challenge-blog.blogspot.com/
-
ANITA






7 opmerkingen:

  1. hoi Anita je kaartje vind ik zo mooi, alles past heel erg goed bij elkaar. Een toppertje je kaartje.

    groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat mooi Anita!
    Dat papier is ook echt geweldig, ik blijf er ook naar grijpen.
    En... Assen is inderdaad wel erg ver weg voor mij.

    Groetjes Erika

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kaart, ik kom via via op jou blog en zie dat we bijna dezelfde blog naam hebben.

    Groetjes, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw wat is deze mooi geworden!

    Groetjes, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schitterend kaartje is het geworden ik ben gelijk volger van je geworden misschien heb je ook zin om bij mij te kijken

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita