donderdag 15 juli 2010

14de Challenge Marianne Design Challenge Blog


De 14de challenge alweer van het Marianne Design Challenge Blog. http://mariannedesign.blogspot.com/ Het thema is 'Stansen en Ponsen'.
Wil je graag meedoen dan kun je op het blog kijken voor de regels die er zijn en voor alle andere voorbeeldkaarten van het designteam.
-
The 14th challenge from Marianne Design Challenge Blog http://mariannedesign.blogspot.com/ . The theme is 'Dies and Punches'.
Would you like to join, look at the blog for alle the rules and for the other cards of the designteam.
-
Frame: Pretty Paper bloc 'Starry Night'
Made with: Creatables LR0111
Big Snowflakes: Creatable LR0123
Image: Little Sweethearts (copics)
Sentiment: Eline's vintage EC099
Ribbon: Marianne Design JU0814
Small snowflakes: punch
Pearls: Perlen Pen
-
ANITA

4 opmerkingen:

  1. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Anita, leuk gedaan!
    Ik heb ook een kaart op het blog gezet, niet om de prijs, maar om kijkers naar mijn blog te trekken.
    Ik blog sinds mei van dit jaar en zit in het Blog Team van Marianne.
    Ik vind het leuk om creaties met de nieuwe Marianne producten te laten zien.
    Groetjes hennie van hensmade.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een enorm lieve kaart..enne ik mail je vanmiddag even;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lekker koel kaartje! Mooi, die combi van blauw en roze.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita