vrijdag 30 juli 2010

Happy Happy Birthday


Nog een bericht vandaag.
Ik heb deze kaart gemaakt met de sketch van Clean&Simple http://cleanandsimplestamping.blogspot.com/ . Het was hun 100ste.
Dit papier lag er al even en dat was perfect geschikt voor mijn idee van de sketch.
Eigenlijk goed gelukt!

Another message today.
I made this card with the sketch of Clean&Simple http://cleanandsimplestamping.blogspot.com/ .
This paper I had in stock for a while and I thought it's perfect for this sketch.
I'am satisfied with it!

Paper: unknown
Sentiment: Papertrey ink
Borderpunch: EK succes

ANITA

9 opmerkingen:

  1. Heel mooi hoor Anita.
    Je scoort voor mij hoog.
    Groetjes hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi Anita en wat een prachtig papier is dat!

    gr. Yolanda.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hallo
    ik heb onlangs je mannenkarten bekeken via het forumbericht op HJ

    En hier ben ik
    je volger haha...

    Ik vind dit kartje heel mooi!!!

    Fijn weekend

    Tine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Echt weer een kaart van jou, mooi en zo enorm stijlvol! Super!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een schitterend en stijlvol kaartje, hou wel van clean & Simple!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita