woensdag 24 november 2010

From Me to You


Dit is weer een drukke week voor mij als voorzitter van de Nederlandse Coeliakie Vereniging. Wij hebben a.s. zaterdag onze interregiodag voor Noord-Nederland met een grote glutenvrije markt en lezingen.
Toch wil ik nog wat challenges maken al is het maar om tot rust te komen.
Dit is de eerste die ik deze week gemaakt heb met de sketch van Card Patterns http://cardpatterns.blogspot.com/. Maak nog steeds kerstkaarten al heb ik al genoeg voor dit jaar maar ik vind het nog steeds leuk om in de stemming te blijven/komen.

This is a busy week for me as chairman (woman) from the Dutch Celiac Disease Organisation. We have our yearly day for the northern part of the Netherlands.
For my own rest I like to make some challenges between al the busy things.
This is the first one this week with a sketch of Card Patterns http://cardpatterns.blogspot.com/.
I'm still making christmascard altough I've made enough for this year. Love to do it until the end of December.

Paper: Best Creation Inc.
Circle: My MInd's Eye
Stamps on the circle: Action stamp set
Sentiment: CC Designs
Poinsetta's: Creatable LR0142 and some beats
Leaves: Crealies
Ribbon

ANITA

5 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaart Anita.
    Ook heel mooi papier.

    Groetjes Hanny.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Anita,

    Dank je wel voor je reactie op mijn blog.
    Ik ben natuurlijk ook ff bij jou wezen gluren, mooir kaarten hoor.
    Eenvoudige kaarten zijn ook erg mooi hoor!!

    groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi geworden! Leuk die kraaltjes in de kerstroos.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lovely card! Thanks for joining us at Card Patterns this week,
    Anthea.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige kaart Anita.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita