donderdag 4 november 2010

Knusse kerst en 20ste challenge


Vandaag de 20ste challenge van het Marianne Design Challenge Blog  http://mariannedesign.blogspot.com/ .
Ik heb het thema bedacht deze keer en dat is: Maak een kerstkaart in non-traditionele kleuren, dus niet in rood en groen.
Bovenstaande kaart heb ik gemaakt in een aquablauw/groene kleur, fris en toch eigenlijk wel kerstig. Het blijft soms een uitdaging om eens wat anders te maken.
Wil je ook graag meedoen, kijk dan snel op het blog voor de regels én voor de creaties van de andere designteamleden.

Today it's the 20th Challenge at Marianne Design Challenge Blog http://mariannedesign.blogspot.com/.
It was my turn to give the new theme. Make a card in non-traditional colors, so no red or green.
I made this card in aquacolors. It's just a challenge to make something different.
Would you like to join the challenge, go to the blog for all the rules ánd to look at the other cards of the designteam.

Paper: Pretty Paper bloc Old Fashioned Christmas,
Starborder: Creatable LR0134
Image: 3D AK0051 Marianne Design
Sentiment: Eline's Vintage EC099
Stars: from the border.

ANITA

4 opmerkingen:

  1. super kaartje! dit blijft ook een mooie kleur combinatie!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi, Anita. Lekkere ijskleuren en een leuke vorm kaart.

    Groetjes
    Yolanda.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bedankt voor je reactie op mijn kaartje. Jouw kaartje is echt prachtig! ik heb nog een hoop te leren ;-)

    groetjes, Evy

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita