zondag 19 december 2010

7Tags of Christmas, nr. 2




Zoals jullie gisteren hebben kunnen lezen en zien ben ik in de tagmood. Vandaag de 2de tag die ik gemaakt heb voor de club van Tiets. Ik denk niet dat ik alle 7 dagen vol maak maar het is superleuk om te doen. De volgende is al wel in de maak.
Fijne zondag allemaal.

As you could see yesterday I'm in the tagmood. Today the 2nd tag for the club from Tiets. I don't think that I manage to make 7 of them, although the next one is almost ready. It's so much fun to make.
Have a nice sunday.

Paper: 3ndypapir.no en Julefryd (Noorwegen)
Image: Hänglar&Stänglar (copics)
Star: Different Colors and embossingpowder
Iceborder: Creatables LR0135
Sentiment and tree: Pipoos punch-it set
Snowflakespunch, ribbon, glitterstones, eyelet

ANITA

7 opmerkingen:

  1. Prachtig papier en wat een mooie tag! Was zelf ook aan t maken voor de kerstkado's maar dan meer Tim Holtz style. Misschien dat ik ool maar een paar van dit soort 'frisse' doe.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind hem weer super leuk!! Ben benieuwd naar je volgende tag.
    Ik ben er in ieder geval weer met 1tje bezig;)
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel erg leuk Anita deze tag!!!!

    Groetjes Hanny.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ow wat leuk dat dubbelgevouwen, en dan helemaal versierd,erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schitterend Anita,zo leuke stempel,mooi ingekleurd.
    Heel mooi papier gebruikt.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hey Anita,
    Wat een prachtige Tag. Ben al benieuwd wat je morgen voor moois zal brengen.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. schitterend!! leuk zo met een binnenkant, en wat heb je prachtig papier!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita