maandag 14 februari 2011

Kadodoosje




Vandaag plaats ik dit doosje hier. Ik heb het gemaakt voor de februariwedstrijd op de Marianne Design Club http://mariannedesignclub.clubs.nl/.
Het patroon is daar ook verkruigbaar mits je lid bent. We moesten natuurlijk wel gebruik maken van de materialen van Marianne Design.
Ik heb het doosje met inhoud inmiddels al kado gedaan aan een lieve vriendin.

Today I placed this little box. I made it for the contest on Marianne Design Club http://mariannedesignclub.clubs.nl/.
The pattern you can get there but you have to be a member of this club. We also had to use the materials if Marianne Design.
I gave this box to my lovely friend.

Paper: older A4 bloc Eline Pellinkhof
Border: Crealies
Circle: Creatables LR0152
Roses: Creatables LR0145
Leaves: McGill punch
Butterflies: Joy!Crafts
Perlen Pen

ANITA

5 opmerkingen:

  1. prachtig doosje, mooie roosjes heb je gemaakt.
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lief doosje. Echt heel romantisch en dat op Valentijnsdag.
    Geweldig Anita.
    Groetjes van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben ook bezig met een doosje, en deze is heel erg lief!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Anita,

    Ik heb je reactie op mijn creatie voor het MD challenge blog gelezen.
    Jullie hebben me dan wel op het verkeerde been gezet, want bij de voorbeelden van het DT zit ook de vlinder.

    Mooi doosje trouwens.

    groetjes Adrina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Anita

    Wat heb je een schattig doosje gemaakt.Het zijn echt mijn kleurtjes ook.
    Groetjes van Jnany

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita