vrijdag 1 april 2011

Dikke Knuffels


Het is lente én bijna pasen. Dit kaartje is voor beide geschikt.
Het is gemaakt met diverse nieuwe materialen van Marianne Design (http://www.mariannedesign.nl/), zoals de stempel, 3D, Creatables en Designables.
Hoop binnenkort weer meer kaarte te posten. Mijn aandacht ghaat even naar andere zaken.

Designables: DS0910
Roosjes: Creatables: LR0162
Border: punch Martha Stewart
Sentiment: Marianne Design CS0847
3D: Francien 3DFK1239
Flowers: retropunch
Perlen Pen, ribbon

ANITA

6 opmerkingen:

  1. Oooh wat een schattige kaart! Heel erg leuk!
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super lief kaartje Anita, ze zijn leuk hé de knipvellen.
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kaart! Mooie geëmboste achtergrond is dat zeg.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een "lieverdje" Anita!
    Vandaag heb ik ook een kaartje met een haasje van Francien op mijn blog gezet.
    Liefs hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige kaart Anita.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. schattig, dat is het! als ik dan zie dat die designable zo leuk staat, dan moet ik daar misschien toch nog maar eens over nadenken, ik heb ze nl niet en ze zijn toch wel erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita