donderdag 11 augustus 2011

December groetjes


Nu maar eens wat kerstkaarten die ik gemaakt heb. Er zullen er nog wel veel volgen voor ik genoeg heb om te versturen, dus we gaan nog wel even door.
Deze zijn gemaakt met de nieuwe materialen van Marianne Design http://www.mariannedesign.nl/ die in augustus in de winkel liggen.


Hier nog ééntje.

Two Christmascard, A lot to go before December.

Kaart 1:                                                                                     Kaart 2:
Paper: Pretty Paper bloc Merry Little Christmas                     Paper: Pretty Paper bloc Merry Little Christmas

Cirkel: Creatables LR0127                                                      Star and ball: Creatabnles LR0183
Sentiment: Eline's vintage christmas EC0099                         Sentiment: Eline's vintage christmas EC0099
3D image: Snoesjes 3DHM0030                                             Leaves: Creatables LR0181
Leaves: Creatables LR0181                                                    Ribbon, satin flower
Ribbon, glitterstones 

ANITA

                                                   

5 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaarten Anita!!! Ik kom er deze week niet aan toe.

    Groetjes Hanny.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beiden zijn weer erg mooi geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Anita,
    wat een leuke kaartjes heb je weer gemaakt !
    Ik ben onlangs ook met de materialen van Marianne Design aan de slag gegaan, kom je bij mij ook een kijkje nemen ?
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schitterende creaties heb je weer gemaakt Anita. Op deze regenachtige dag was het echt genieten van al dat moois.
    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita