maandag 22 augustus 2011

Hallo kleine meid


Zoals gisteren beloofd is hier de 2de babykaart in lila.
Heel anders dan de vorige, toch?
Ik vind hem eigenlijk ook best leuk geworden.

As yesterday promissed here the other babycard in lilac.
Quite different from the last one, istn't?
I like it.

Paper: Pretty Paper bloc Spring Time
Box: Creatables LR0147 (part of it)
Image: Eline's babies
Butterfly: Joy!crafts die
Roses: Creatables LR0145
Branch: Creatables LR0157
Leaves: McGill punch
Sentiment: Eline's Babies EC0106
Circle: Kaisercraft
Lace, ribbon, heartembellishment

ANITA

9 opmerkingen:

  1. Hallo Anita,
    Vergelijken is bijna niet mogelijk.....alleen de kleur is het zelfde.....hihihi. Ook dit babykaartje ziet er PRACHTIG uit en de baby kijkt net onder de rand van de box door.....leuk zo ☺☺☺
    Nog een fijne freubelweek toegewenst.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hi Anita, Ohh hij is echt leuk. Ik heb zelf ook ooit zo'n kaart met een box gemaakt en daar leent die stans van MD zich zo goed voor! Heel mooi! Groetjes, Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze is ook super schattig en heel mooi!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een dotje! Echt leuk ook die stans...ik neem aan dat het een stans is!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Snoezig gedaan. Lief dat babietje in de box. De bloemen in de hoek vind ik ook prachtig met die takjes!
    Groetjs, Jose

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Idd iets heel anders, maar zeker niet minder leuk! Ik vind dat vogelkooitje zo leuk als box!

    groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel anders dan de andere... maar wel heel erg mooi.

    Groetjes Hanny.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Kom even overgevlogen naar Nederland om je te vertellen dat je twee schitterende babykaarten hebt gemaakt.
    Nu op naar een kaartje voor een jongetje.
    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat schattig Anita !
    Kom je bij mij ook eens kijken ?
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita