donderdag 21 juni 2012

Dreams come true


O,o,o, dat tuinwerk gister was niet zo goed voor mijn rug. Nouja dat gaat wel weer over, maar even pas op de plaats dan maar en lekker aan de knutsel.
Ik heb een kaart gemaakt voor Clean&Simple Stamping http://cleanandsimplestamping.blogspot.nl/. Toen ik de sketch zag had ik er meteen een idee mee en tadaa dit istie dan.
Deze manier van stempelen samen met Teykol is altijd een behoorlijke uitdaging voor me, al vind ik het wel super om te doen, maar mis enige ervaring.
Toch ben ik redelijk tevreden, dus stuur hem gewoon in.

O my gosh my back is not that happy with the work in my garden from yesterday. So I've to keep some rest for now. That means be creative.....!
I've made a card for Clean&Simple Stamping  http://cleanandsimplestamping.blogspot.nl/.
When I saw that sketch I had already an idea.
This way of stamping is a real challenge for me but I'm satisfied with the result.

Tree: Art Journey wit teykol
Sentiment: Art Journey
Butterfly: Marianne Design
Distressink Faded Jeans

ANITA

5 opmerkingen:

  1. Ohhh wat is deze schitterend gemaakt.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg leuk, Anita! Mooie stempel is dat, hè?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterend kaartje,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Balen van je rug, hoop dat het snel beter gaat, maar ondertussen lekker aan de scrap met erg leuke resultaten!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita