vrijdag 8 juni 2012

{happy birthday}


Ik ben helemaal fan van de spullen van Papertrey Ink http://nicholeheady.typepad.com/capture_the_moment/. Ze hebben zulke mooie stempels, inkt en stansen.
Helaas moet je dat in Amerika bestellen en de kosten zijn erg hoog. Toch verwen ik mezelf zo heel af en toe hiermee.
Elke 15de van de maand komen er nieuwe matrialen uit en hebben ze een challenge. Dit keer hebben ze 6 sketchvoorbeelden.
Ik heb dit keeer de stoute schoenen aangetrokken en ben ermee aan de slag gegaan.
Hier mijn kaart met deze sketch
Sketch-5

Straks zal ik er nog eentje opzetten.

I'm a great fan of the materials of Papertrey Ink http://nicholeheady.typepad.com/capture_the_moment/. They have such a beautiful stamps, ink and dies.
I'ts a pitty that the costs from America are so hugh. Somethimes I alowe myself to buy some.
Every 15th of the month they have new materials and a challenge.
This time they have 6 sketches and I made this card with one of them.

Paper: Papertrey Ink Hodge Podge
Sentiment: Papertrey Ink Birthday Bash Sentiments
Flowers: bought in Oman

ANITA

4 opmerkingen:

  1. Deze heb je ook prachtig gemaakt.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Af en toe jezelf verwennen hoor Anita en vooral als je er dan zulke mooie kaarten mee maakt.
    Fijn weekend!
    Groetjes uit Noorwegen waar het nu heel zachtjes regent. Goed voor de planten.
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Anita,
    prachtige kaart en je hebt gelijk om jezelf af en toe eens te verwennen hoor :)
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita