zondag 3 juni 2012

Harmonicadoos


Het is zondag en het regent, waarom heet het toch eigenlijk ZONdag????
Nouja we moeten het ermee doen en al voel ik me niet zo lekker (ontstoken tong en keel...) ik heb jullie toch weer iets leuks te laten zien. Een harmonicadoos of hoe je het ook noemen wilt.
Ik wil hem insturen voor Scr@pcards Challenge http://scrapcardschallengeblog.blogspot.nl/ daar mag alles deze keer.
Ik heb ook nog wat foto's van de boven- en de binnenkant gemaakt want de doos is zelf minder speciaal. Dat is pas te zien als je hem openmaakt.
Hoop dat jullie hem leuk vinden.


Tadaaaaa!!! De verrassing.......



It's Sunday and it's raining. Why do we call this Sunday????
I don't feel that good (my throat and tongue are inflamed)but want to show you a special box this time. See the pictures above.
The box is not that special but the inside....a surprise.
I will send it for the challenge at Sc@pcards Challenge http://scrapcardschallengeblog.blogspot.nl/, there is: Anything goes.
Hope you like it.

Paper: Designpaper pad Wedding Pipoos
Borderpunch: Martha Stewart
Circle: Creatables LR0152
Leaves: Creatables LR0226 and LR0229
Flowers: Nellie Snellen punch
Magnetic tape Hema
Pearls, ribbon

ANITA






8 opmerkingen:

  1. Hoi Anita

    Wat een prachtige harmonicadoos en supermooi versierd, heel origineel.
    Je vorige kaart vind ik ook al zo mooi.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je dit schitterend gemaakt Anita.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow, Anita, wat een leuk doosje.
    Dat lijkt me nog een hele klus om dat goed in elkaar te zetten!
    Liefs, Doutzen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Anita, als je met deze schitterende doos geen prijs gaat winnen dan weet ik het niet meer. In ieder geval heb jij je vermaakt op de ZONdag.
    Groetjes uit een zonnig Noorwegen van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een schitterend doosje, erg mooi papier heb je hiervoor gebruikt
    geeft een mooi uitstraling aan het geheel!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een ontzettend leuke doos, Anita!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schitterend doosje Anita,bedankt voor je deelnamen aan onze challenge bij SCCB.

    Lieve groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita