maandag 3 december 2012

We wish you a..........


En weer een challenge. Ik heb de smaak weer te pakken hoor.
Wat heb ik dit gemist dus.
Dit keer een clean&simple kaart voor de challenge bij "Less is More" , dat is een kleurenchallenge in groen en rood.
De kerstboom uit deze stempelset had nog nooit inkt gezien, erg hé?,  en daar is nu verandering in gekomen.
Afgewerkt met strasssteentjes en een tekst vind ik hem wel gelukt zoals ik voor ogen had.
For my foreign visitors, you can use the translationbutton on the top.

Boom: My Acrylix (Holiday Warmth)
Tekst: Papertrey Ink Raspberry Suite Signature Christmas
Strasssteentjes


Nu wil ik jullie nog 2 kerstornamenten laten zien die ik gemaakt heb voor een Stampin'Up! workshop.
Gemaakt met een stempelset en inkt zodat je kunt zien dat het niet alleen voor kaarten is.
Voor verdere details kijk op mijn SU blog (even naar beneden scrollen)
  

Hoop dat je dit ook leuk vindt.

ANITA

7 opmerkingen:

  1. Het ziet er allemaal heel erg mooi uit Anita.

    Groetjes Hanny.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Anita
    het kaartje blinkt inderdaad uit in eenvoud.
    De kerstornamenten zijn waanzinnig mooi geworden.
    Groetjes Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze is ook mooi, prachtige stempel!
    En de kersthangers.....zijn in het echt nog mooier!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoe mooi ook simpel kan zijn Anita.
    De ornamenten vind ik ook superrrrr.
    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  5. This is lovely Anita!
    Thanks so much for joining our challenge this time.
    Chrissie
    "Less is More"

    BeantwoordenVerwijderen
  6. fab tree

    Thanks for joining us this week

    Jen xx
    "Less Is More"

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita