dinsdag 18 februari 2014

LOVE

Welkom aan mijn nieuwe volgers Inge, Ela en Joke.
Ik hoop jullie te inspireren.

Ik heb de laatste weken nergens reacties achter gelaten en dat komt omdat ik lekker met mijn man op vakantie was. Hopelijk hebben jullie wel genoten van mijn creaties die ondertussen online gekomen zijn. Iedereen bedankt voor de lieve en leuke reacties daarop.
Nu zijn we er weer meet een drukke tijd voor de boeg met beurzen etc. maar eerst wil ik jullie weer laten genieten van deze kaart


Hij is gemaakt met de laatste nieuwe materialen van Marianne Design die ik net voor mijn vakantie nog binnenkreeg en ze ook nog even wilde gebruiken.
Het is een romantische kaart geworden, maar hoe kan dat anders met deze mooie spulletjes.


Ook aan de binnenkant heb ik versiering aangebracht.
Hoop dat jullie hem leuk vinden en hoor graag jullie reacties.

Ik stuur hem in voor de volgende challenge:
Knutsels en Kadootjes: 'alles mag'

My foreign visitors can use the translationbutton

Papier: Pretty Paper bloc Vintage Romance
Rand: Creatables LR0300
Love: Creatables LR0301
Blaadjes: Craftables CR1243
Parelhartjes: MD Romantic Hearts CA3109
Roosjes en lint

Groetjes
ANITA



5 opmerkingen:

  1. Hij ziet er prachtig uit. Zo romantisch ook.
    Ik dacht al...wat is het stil rondom Anita...hoop dat je een heerlijke vakantie hebt gehad.
    Bedankt dat je meedoet bij Knutsels en Kadootjes.
    Liefs, Monique
    www.crealoetje.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk dat je een weekje vakantie had.. moet kunnen eens alles achterlaten en genieten van het gezin.
    Je bent meteen terug met een knaller van een kaart, vind die nieuwe stansen van MD super mooi, mss koop ik er nog 1tje, als bruintje het toelaat ;) En de kleurtjes zijn sweet as sugar.

    Grtjs Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi kaartje is het weer Anita.
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ha Anita,
    Wat een mooie kaart , super .
    Mooie kleuren, en alles zo mooi bij elkaar passend.
    Toppie hoor.
    En geweldig leuk dat je meedoet bij knutsels en kadootjes.
    Groetjes: http://antoinette-kleurenfestijn.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Anita,
    Wat een ontzettend lief kaartje.
    Zo mooi qua kleurstelling.
    Leuk he, die nieuwe serie van MD!
    Liefs, Doutzen

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita