woensdag 5 februari 2014

Vilt Mobile


Voor onze net geboren kleinzoon heb ik een mobile gemaakt met vilten dieren.
Natuurlijk was hij al in de kleuren van het kamertje maar na de geboorte kon ik hem pas afmaken met de blauwe delen.
Gelukkig werd hij goedgekeurd.....haha!
Op een kleine vlinderstans na zijn het allemaal Collectables van Marianne Design die gemakkelijk door wolvilt stansen. Daarna alles met festonsteekjes en borduurgaren aan elkaar gemaakt met hier en daar accenten met pailletjes en kraaltjes.
Erg leuk om te doen kan ik je zeggen.

Uil: Collectables COL1302
Vogel: Collectables COL1301
Vlinder: Collectables COL1312
Pinguins: Colleactables COL1331
Kleine bloemen: Collectables COL1323
Kleine vogels: Collectables COL1311
Kleine vlinder: Joy!Crafts
Kleine belletjes en lint

Groetjes
ANITA

6 opmerkingen:

  1. Hoi Anita,
    Ik vind je mobile met vilten diertjes harstikke leuk geworden. Leuk idee voor de babykamer. En natuurlijk gefeliciteerd met je kleinzoon geniet ervan.
    Groetjes Ellie
    http://ellieskaarten.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schattige mobiel, staat vast erg mooi in de kinderkamer.

    Groetjes Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Anita,
    Hij is zo mooi geworden, allemaal kleine kunstwerkjes op zich. Ik kan me voorstellen dat het heel leuk werk was om ze te maken.
    Hij kan als het wat verder is z'n kleine oogjes er niet vanaf houden.

    Groetjes,
    Yvonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooie mobiel, zo lief ook.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw Anita wat is ie moooi!!

    Lieve groetjes

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita