donderdag 8 mei 2014

Challenge 104 Marianne Design Blog


Challenge 104 is door mijzelf bedacht. 
Aangezien het a.s. zondag MOEDERDAG is leek het me leuk om hiervoor een kaart te maken met als extra 'BLOEMEN', dat kan als plaatje, 3D plaatje, stempel, cutestempel met bloemen, als het maar veel bloemen zijn.
Ik heb allerlei stansen gebruikt met bloemen en deze kaart stuur ik dus vandaag naar mijn eigen moeder en hoop natuurlijk dat ze hem leuk vindt.
Vind je het ook leuk om mee te doen met deze challenge kom dan snel naar het Marianne Design Challenge Blog , lees goed de regels door en geniet van alle reaties van ons designteam.
Ook de prijzen zijn weer om te smullen dus wat houd je tegen...????

Designpapier: Pretty Paper bloc Fresh Flowers
Rand: Craftables CR1273
Blaadjes/bloemen: Craftables R1272
Hartjes: Creatables LR0159
Tekst: Eline's Vintage EC0096
Lint, glittersteentjes


Groetjes
ANITA

4 opmerkingen:

  1. Mooi kaart Anita! Leuk zijn de kleuren zo in blauw, wit en groen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is prachtig Anita, en dat zal je moeder ook vinden!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart, Anita. Lekker frisse kleuren en leuk ontwerp met dat randje boven en onder.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie frisse moederdagkaart Anita!
    Groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita