zaterdag 19 juli 2014

Ballonnen en wolken

Wat is het warm hé?
In mijn werkkamer niet echt, dus hier is het goed toeven.
We mopperen niet hoor, beter dan regen, dus genieten maar.
Nu ik hier toch zit heb ik weer wat om te laten zien.

 1

Eerder zagen jullie 2 kaartjes met wolken en ballonnen. Dit zijn de overige kaartjes die ik met de wolkenafdruk heb gemaakt. Ik wil jullie niet blijven plagen met de wolken en ballonnen, dus nu allemaal in één keer...haha! Al lijkt het me nu heerlijk om in zo'n ballon rond te vliegen/varen.

 2

Ze lijken op elkaar maar toch allemaal weer net wat anders.
Goed voor de voorraad en geschikt voor allerlei gelegenheden.

 3


Volgende keer weer een hele andere kaart, dus houdt mijn blog in de gaten

Kaart 1:
Wolken: stempel Hero Arts
Ballonnen, vogels, tekst: Stampin'Up! set Up, Up and Away
Taartdoilie
lint

Kaart 2
Wolken: Hero Arts
Ballonnen, tekst, vogels: Stampin'Up! set Up, Up and Away
Randpons: Martha Stewart
Label: pons Stampin'Up!
Lint, parel

Kaart 3: 
Wolken: Hero Arts
Ballonnen, tekst, vogels: Stampin'Up! set Up, Up and Away
Vlinders en tekst Fly Away: stempel Truike Bron
Taartdoilie, glittersteentjes, papertape

Groetjes
ANITA

2 opmerkingen:

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita