donderdag 3 juli 2014

Challenge 108 Marianne Design Challenge Blog


Dit is alweer challenge 108 op het Marianne Design Challenge Blog.
Marleen heeft de challenge bedacht deze keer. Zij wil graag kaarten zien met zee, zon en strand. 
Nu lijkt me dat geen probleem omdat er pas allemaal leuke materialen met dit thema zijn uitgekomen, dus die heb ik gebruikt..
Voor de challenge moet je natuurlijk ook een afbeelding en materialen van MDesign gebruiken, maar dat hoeven niet de nieuwste te zijn. In het verleden is er genoeg zomers spul uitgebracht die wellicht in je voorraad liggen te verstoffen, dus gebruik ze nu en doe gezellig mee.
We hebben weer prachtige prijzen.


Dit is de binnenkant van mijn kaart.
Het geeft meteen een vakantiegevoel al zit mijn vakantie er voorlopig op.
Veel kijkplezier en kom ook even kijken naar de prachtige creaties van ons team.

Papier: pretty Paper  loc Victorian Vintage
Afbeelding: Tony's beach 2 IT567
Golf: Craftables CR1276
Schop, emmer en kasteel: Craftables CR1278
Teksten: Eline's Aphabet EC0153
Echte schelpjes

Groetjes
ANITA

5 opmerkingen:

  1. Mooie en vrolijke uitwerking van de zon, zee, strand-challenge! Ik was toch zo benieuwd wat iedereen ervan ging maken en wat de deelnemers er straks van gaan maken, haha!
    Groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi zomers kaartje krijg je echt een vakantie gevoel van. Leuk die zandkasteeltjes.
    Groetjes Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart Anita. Leuk thema.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Anita,
    Leuk is je strandkaart met doorkijkje. Je vakantie zit er alweer op het is ook zoweer voorbij hè. Je hebt het vast fantastisch gehad er is zoveel te zien in Toscane.
    Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita