donderdag 17 juli 2014

Challenge 109


De nieuwe challenge nummer 109 staat alweer online op het Marianne Design Challenge Blog .
Mieke heeft deze laatste challenge voor de vakantie bedacht. 
We hebben allemaal wat anders gemaakt dan een kaart, maar uiteraard wel met afbeelding en materialen van MDesign.
Als je geen afbeelding gebruikt maar stansen zoals ik heb gedaan dan mag je geen tekst of afbeeldingen van andere merken gebruiken.
Op dit picknickmandje vond ik geen afbeelding passen maar heb ik wel diverse bloemen/blaadjes gebruikt van MDesign (zie onder voor de lijst).
Ik heb er ook al een bestemming voor. Mijn moeder wordt 1 augustus 89 jaar en zij is dus mijn grootste fan en krijgt ook altijd een speciale kaart met haar verjaardag. Dit jaar een keertje geen kaart dus maar een mand met lekkere Cote d'Or. Dat vind ze vast leuk én lekker.


Hier zie je hem van bovenaf


en hier zie je hem een beetje geopend zodat je de aparte bovenklep goed kunt zien.


Ik heb ook nog een close-up gemaakt van de bloemenpartij zodat je die goed kunt zien. 
De witte bloemen heb ik gemaakt met het Mulberry Paper van Marianne Design. Ik heb hiervoor 6 lagen gebruikt van 3 verschillende groottes en die met een brad vastgemaakt, natgespoten, in model gebracht en daarna laten drogen.
Kom ook nu weer gezellig langs om de prachtige creaties te bekijken en natuurlijk wil je dan ook graag meedoen, zeker als je de mooie prijzen weer ziet.Je hebt nu zelfs een maand de tijd, tot 13 augustus dus dat moet toch lukken?

Mal: Viva Decor
Papier: Pretty Paper bloc French Roses
Cirkel: Creatables LR0152
Witte bloemen: Collectables COL1323 van
Mulberry Paper wit MDesign RB2219
Rozen: Creatables LR0256
Blaadjes: Craftables CR1272 en LR0162
Takjes: Creatables LR0157
Tule: MDesign JU0924
Parelswirl: MDesign CA3103
Rood rozenband: Boekensteuntje
Lint, brads, parelkoord, kleine gekochte bloemen, hennepcord

Groetjes
ANITA




7 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige picknickmand Anita!!
    Schitterend gedecoreerd met alle bloemen.
    Groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Anita,
    Wat een prachtig mandje heb je gemaakt! Petje af hoor,
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een ontzettend leuk kadootje, heel knap gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een ongelofelijke gave picknickmand! Prachtig model en hmmm wat is ie gevuld met veel lekkers! Ik lust wel een chocotof hoor ;)

    Liefs, Mandy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke opdracht deze keer, ga zeker weer proberen mee te doen. Jouw voorbeeld is prachtig, erg leuk idee zo voor de zomer en dan ook nog heel mooi uitgevoerd.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtig doossje en echt leuk met die klepjes!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita