zondag 13 juli 2014

The sky's the limit


Vandaag weer een CAS kaartje.
Ben begonnen met in diverse kleuren de wolken te stempelen en dit kaartje
heb ik dus gemaakt voor de challenge bij Addicted to CAS daar is het thema SKY.
Aangezien wij nooit wat weggooien heb ik dus van de andere afdrukjes ook kaarten gemaakt, dus zal jullie nog met meer wolken lastig vallen komende week.
Hopelijk vinden jullie ze mooi.

My foreign visitors can use the translationbutton.

Wolkenstempel: Hero Arts
Ballon, tekst en vogels: Stampin'Up! set Up, Up & Away

Groetjes
ANITA

7 opmerkingen:

  1. Heel mooi kaartje, vind de wolkjes zo lief!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. love the clouds and the little birds. Thanks for joining us at ATCAS

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel stijlvol Anita.

    Ben benieuwd wat er nog meer komt met de wolkjes.

    Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi ik ben helemaal in de wolken :)
    Groetjes Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ben helemaal in de wolken met dit CaS-kaartje en kom maar met al die wolken Anita ☺☺☺.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke vrolijke kaart Anita, vind het thema en de uitvoering erg leuk.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een gezellig, vrolijk kaartje.
    groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita