donderdag 25 september 2014

Challenge 113 Marianne Design Challenge Blog

Iedereen weer bedankt voor de leuke reacties op mijn filigraan sneeuwvlok.
Nu over naar de nieuwe challenge


Ondanks het gebrek aan tijd door alle beurzen, demo's en workshopvoorbereidingen 
toch een kaartje gemaakt voor onze challenge op het Marianne Design Challenge Blog.
Ik moest wel want ik had het onderwerp bedacht en dat is: "Maak een KERSTKAART"met afbeeldingen en materialen van Marianne Design.
Tadaaaa dit is hem geworden, toch weer een speciale kaart die ik nog op mijn to do lijst had staan.
Hierboven zie je hem in dichte vorm zoals je hem opstuurt.


Hier is hij helemaal open en meet dan 20 x 20 cm.
Was weer leuk om te doen en hoop jullie weer wat inspiratie te geven.
Wil je ook eindelijk aan je kerstkaarten beginnen doe dan vooral gezellig mee met onze challenge want moeilijk is hij dus niet.
Ook ons designteam heeft weer vreselijk haar best gedaan.

Papier: Pretty Paper bloc Christmas Time
3D vel: Wonderful White EWK1227
Belletjes en blaadjes: Collectables COL1363
Takjes: Creatables LR0181
Bloemen: Paper Flowers RB2226
Tekst: Creatables LR0222
Lint: Silk lace JU0914


Groetjes
ANITA

9 opmerkingen:

  1. Leuk en grappig model heb je ervan gemaakt.
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, wat een mooie en bijzondere kaart, Anita! Kan ik ergens een tutorial voor dit model vinden?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. op mijn Pinterest Ilja
      http://www.pinterest.com/anitacorsten/patronen/

      Gr. Anita

      Verwijderen
  3. Wat een leuke kaart Anita en ik ga ook even spieken op pinterest!

    Groetjes Marina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig gemaakt tussen alle drukte door. Leuk apart model.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooi model. Leuke kaart!
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk model is dit!
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie kaart.Ga hem ook eens proberen.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita