woensdag 8 oktober 2014

Nog maar weer Quilling



Ik heb jullie nog niet alle quilling kaarten laten zien die ik gemaakt had voor de beurs in Rijswijk.
Hier nog weer 2 stuks.
De bovenste is een condoleancekaart en ook dat kan prima met quilling. zoals je ziet.

 Quillingmaterialen: Marianne Design
Tekst: Joy!Crafts 6410/0012


Dit is een eenvoudig kaartje dat bruikbaar is voor heel veel doeleinden.

Quillingmaterialen: Marianne Design
Tekst: Eline's Sweet Sentiments EC0152

Morgen komt weer de nieuwe challenge van Marianne Design

Groetjes
ANITA

4 opmerkingen:

  1. wouw prachtig en respectvol.
    Fijne dag
    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterend Anita! Erg stijlvol zeg. Ik doe het je niet na hoor!! En verder hou ik erg van de eenvoud. Meer is gewoon echt niet nodig :) . Super!

    Lieve groetjes, Mandy

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita