woensdag 15 oktober 2014

Wijsheid.....


Een wijs gezegde en het is nog waar ook........ als ik 'vroeger' had geweten wat ik nu wist!!!!
Een kaart die ik heb gemaakt voor mijn zwager die jarig was.
Je hoeft niet te vragen hoe oud hij is geworden en of hij nu wijzer is dan voorheen dat laten we maar in het midden .....hahaha!

Ik stuur hem in voor de challenge bij Make My Monday, thema daar is Numbers (cijfers).

My foreign visitors can use the translationbutton.

Papier: Pretty Paper bloc Winter Pastels
Embossingfolder: Boekenvoordeel
Uil: Collectables COL1357
Tekst: MDesign CS0825
50: Collectables COL1347
Distressinkt Vintage Photo, knoop, jutetouw

Groetjes
ANITA

11 opmerkingen:

  1. Je kaartje is écht SUPERSSS!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beautiful card - love those colors you used!!! Thanks for joining us at Make My Monday, Joan dt

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg leuk kaartje geworden Anita...
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jou uilen kaart is ook leuk geworden!
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Anita,
    superleuke kaart met een treffende tekst!
    groetjes, Aniet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Thank you for joining us at MMM with this fun card..
    Suzi B x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. A lovely fun card - whoooo doesn't like owls!!!! Thanks for joining in this week at MMM - Jacqueline xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zo mooie kaart. die kleurencombinatie is ook mijn ding. En ja die uil hé`, zo leuk

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita