dinsdag 19 mei 2015

Een wonder....


Een lieve babykaart met de giraffe van Eline.
Wil je dit kaartje en nog vele andere ook in het echt zien?
Kom dan 31 mei a.s. ven 10 tot 17.00 uur naar Creatief Centrum Heesch in Heesch.
Ik zal daar een demo geven met Marianne Design.
Dit kaartje gaat dus ook mee.
Wie weet tot ziens in Heesch.

Dessinpapier: Pretty Paper bloc Peach & mint
Cardstock: Papicolor anjerwit
Ovaal: Nestabilities
Giraffe: Collectablesd COL1386
Charm: JU0885
Tekst: Clear Stamp CS0922
Ronde stempel: Eline's babies EC0106
Lint, parels en hempcord

Groetjes
ANITA

13 opmerkingen:

  1. Je laat ons vandaag wel weer ff een super scheetig kaartje zien. Kei leuk!!!
    En weet je wat nog veel leuker is....
    Dat er een keer een demo op zondag is. Meestal worden deze op een zaterdag gegeven, dat is voor mij een werkdag. Dus ik ga mijn hubby straks eens héél lief aankijken. ;o)

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zou leuk zijn als ik kennis met je kan maken in Heesch Renate.
      Misschien tot dan.

      Groetjes
      Anita

      Verwijderen
    2. Zou leuk zijn als ik kennis met je kan maken in Heesch Renate.
      Misschien tot dan.

      Groetjes
      Anita

      Verwijderen
  2. Super schattige kaart Anita!
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lief kaartje ik hoop dat het gezellig wordt in Heesch, wel een end uit de buurt voor je!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart Anita!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een ontzettend lief kaartje Anita!!
    groetjes, Afke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een lieve kaart Anita en wat een supergave kleurenkombinatie :-)

    Lieve groet, Petra L

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi kaartje, Anita.

    Liefs, Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hele schattige kaart met het girafje gemaakt.
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita