maandag 7 september 2015

Post-it blokje


Ik ben druk bezig voor de Kreavak in Houten, een beurs voor winkeliers.
Ik geef daar een demo met Marianne Design materialen van oktober, dus helaas kan ik die nog niet showen.
Ik heb altijd nog wel wat achter de hand zoals dit post-it memoblokje.


Hier de binnenkant.
Het zijn leuke kleine kadootjes die je kunt geven met een kadobon of geld. 
Dat past in het zakje aan de binnenkant.
Dat is toch altijd leuker dan een simpele envelop.

Dessinpapier: Pretty Paper bloc Peach & Mint
Swirl: Creatables LR0271
Rolroos en takje: Creatables LR0256
Rozenblad: Creatables LR0163
Bloemen: Nellie Snellen
Randpons binnenkant: Martha Stewart
Distressinkt, parels, veertje, pot-it blokje, pen, stukje lint

Groetjes
ANITA


4 opmerkingen:

  1. Schitterend gemaakt Anita!
    Lieve groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk, leuk, leuk!!!
    Zo'n handmade notitieblokje word altijd wel goed ontvangen.
    Het veertje maakt het een hele lieve creatie.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi Anita en erg handig zo'n notitieblokje erin. dat zal zeker goed ontvangen worden :-)

    Lieve groet, Petra L

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita