zondag 1 november 2015

Ster

Welkom Nicolette op mijn blog. Leuk dat je me gaat volgen.


Dan weer eens heel wat anders.
Een houten ster van de Action die ik heb beplakt met dessinpapier en versiert met de kerststal en groep van Marianne Design.
De randen zijn bewerkt met Gesso.
Klaar om met kerst op te hangen in huis.

Dessinpapier: Pretty Paper bloc Nordic Winter
Kerststal: Collectables COL1328
Kerestgroep: Collectables COL1395
Tekst: Craftables CR1329
Sneeuwvlokken: Craftables CR1335
Kurk: JU0948
Sneeuwpapier: CA3104

Groetjes
ANITA

4 opmerkingen:

  1. Wat leuk Anita ! Dat is weer eens wat anders dan een kaartje ! Dat wordt zeker een pronkstuk deze kerst !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een STER...:-)!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie creatie Anita, heel mooi :-)

    Lieve groet, Petra L

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kaarten Anita en ik ga morgen naar de kerstbeleving jammer dat ik je hebt gemist .
    Liefs en Creatiefs
    Cinderella
    Xx

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita