donderdag 14 april 2016

Challenge 151 Marianne Design Challenge Blog


De nieuwe challenge is bedacht door Yvonne en luidt als volgt:
Maak een babykaart met een diertje en dan het liefst een Eline mal, maar andere van MD mogen ook.
Niet moeilijk want er zijn er inmiddels een heleboel, dus keus genoeg.
Ik ben voor de giraffe gegaan en dan een CAS kaart. 
Soms heb ik daar zin in.
De kaart zelf had ik nog liggen en bewerkt met allemaal Marianne Design.
Wil je ook gezellig mee doen aan onze challenge?
Ga dan snel naar het BLOG en lees de regels en kijk ook even naar alle mooie dingen die gemaakt zijn door het designteam.

Dessinpapier: Pretty Paper bloc  Eline's Babies Blue
Giraf: Collectables COL1386
Bloem: Craftables CR1356
Tekst: Eline's Babies EC0106
Lint, brad

Groetjes
ANITA

3 opmerkingen:

  1. tof kaart(modellet)je. Leuke kleurtjes voor de giraffe! Mooi!
    groetjes, nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een enig kaartje. Blauw is mijn favoriet en dat je zelfs de giraf blauw heb gemaakt vind ik super leuk. Hij val lekker op. De opzet is origineel. Kortom...top kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele schattige babykaart, leuk dat originele model.
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita