donderdag 20 oktober 2016

Challenge 163 Marianne Design Challenge blog

Ik wil toch iedereen eens bedanken voor de trouwe bezoekjes aan mijn blog en de leuke reacties die jullie geven. Door drukte lukt het me maar steeds niet om bij iedereen een bezoekje te brengen. Sorry.


Dan is het nu weer tijd voor een nieuwe challenge op het Marianne Design Challenge blog.
Dit keer mocht ik een thema bedenken en aangezien er al zoveel is langsgekomen heb ik gedacht om eens een 3-luik kaart te maken.
Dat kan op allerlei manieren. Je kunt een stencil of stans gebruiken maar ook uitgaan van een bestaande vorm en daaromheen werken.
Dat heb ik gedaan.
Als je de boxkaartmal van MDesign hebt dan houd je steeds bovenstaande vormen over.
Jammer om weg te gooien dus heb ik daar mijn 3-luik mee gemaakt.
Ook had ik nog nauwelijks iets gedaan met de mixed media stempels, dus reden om dat nu te doen.
Ook heel geschikt om een achtergrond te maken voor een kerstkaart.
Ik heb verder de mooie kerstfiguren en de kleine kerstballetjes gebruikt en zie hier weer een kerstkaart klaar...
Daag jezelf ook uit en kijk eens op je knutseltafel waar je een 3-luik van zou kunnen maken en doe gezellig mee met onze challenge.
Het designteam heeft dat ook gedaan.


Kraft: PK9114
Vorm: Boxkaart Craftables CR1374
Achtergrond: Texture stamps MM1603, MM1605, MM1608
Takken: Craftables CR1378
Ballen links: Craftables CR1379
Ballen rechts: Craftables CR1381
Kleine kerstballen: Craftables CR1384
Tekst: Kerstwensen CS0979
Stersteentjes: CA3113
Bakerstwine
Inkt: Memento Peanut Brittle en Rich Cocoa

Groetjes
ANITA

8 opmerkingen:

  1. Ik schrik ervan alweer 2 weken voorbij....ik dacht eerst je maakt een foutje haha maar het is echt alweer een nieuwe challenge.
    Hier gaat het net zo druk druk en je kunt toch ook niet altijd reageren.
    Je voorbeeldkaart is weer top geworden!
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een heel leuk idee om zo het over gehouden stansdeel te gebruiken. Ook de achtergrond van de mixed media stempels is erg leuk!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk idee om het 'afval' te recyclen tot zo'n mooie kaart.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Anita, leuke drieluik heb je gemaakt en inderdaad met afval kun je een aardige kaart maken, leuk dat je weer meedoet met 52WTC.

    Gr...Bep DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita