zondag 16 juli 2017

34 jaar


Zoals beloofd weer snel een kaart.
Dit keer een heel andere kaart dan jullie van me gewend zijn.
Ik maakte hem voor onze oudste zoon zijn 34ste verjaardag.
Hij is nog steeds helemaal idolaat van Lego en krijgt elk jaar van zijn vrouw een nieuwe uitdaging voor volwassene......haha!
Inmiddels is onze kleinzoon al net zo besmet!!
Ik zag dit idee op Pinterest en vond het zo gaaf dat ik het idee gebruikte voor deze kaart.
Was ook ontzettend leuk om te maken.

Gebruikte materialen:
Rechthoek: Basic Shapes Craftables CR1390
Rode cirkels: Collectables COL1380
Tekst: Felicitaties CS0987
34: Collectables COL1418
Doodlerand: Pigma Micron pen

Groetjes
ANITA

5 opmerkingen:

  1. Superleuk gedaan Anita. Gefeliciteerd met je zoon zijn verjaardag.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Als lego-fan zal hij dit vast GEWELDIG gevonden hebben ! Super idee ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Blijft leuk die Lego kaartjes heb ze in het verleden ook wel gemaakt. Deze is ook super geworden. En je bent nooit te oud voor Lego!
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Super leuk gemaakt Anita, zal hij wel heel leuk hebben gevonden. Alsnog van harte gefeliciteerd met je zoon! Groetjes Betha

      Verwijderen
  4. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita