vrijdag 14 juli 2017

Zomerzoentjes


De demo bij Scrap & Co is alweer 2 weken geleden, de dag voor mijn broer overleed.
Een heftige tijd was en is het.
Inmiddels loop ik nog steeds achter met plaatsen, maar ga proberen het in te halen, dus er zal de komende tijd extra worden geplaatst.
Ook op mijn Stampin'Up! blog !
Deze week ben ik bezig geweest met de komende workshops en als ontspanning ben ik wat stempels aan het inkleuren geweest met de Ecoline Brushmarkers. Die kaarten volgen nog, maar eerst de kaarten die al eerder zijn gemaakt.


Een echte zomerse kaart met de producten van juli van Marianne Design.

Wat hebben we weer gebruikt:
Dessinpapier: Pretty Paper bloc Boho Summer
Cirkel: Craftables CR1414
Afbeelding: Tropical Birds VK9561
Tekst: Karin Joan KJ1713
Vierkant: Distressed Square Craftables CR1375
Bloem/bladeren: Creatables LR0478
Mulberry Paper: RB2224 (bloem)
Distressinkt: Bundled Sage
Scrappersfloss en veren

Groetjes
ANITA

5 opmerkingen:

  1. Een prachtige kaart. Mooi deze kleuren.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige zomerse kaart met de mooie vogel. Ook je geheel witte kaart is mooi geworden. Het zal voorlopig nog wel zwaar zijn fijn dat je kunt ontspannen met kleuren.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart met mooie toekan en bloementoef.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldig mooi Anita. Goed dat je je kunt ontspannen met kleuren! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita